Nye parkeringsplasser og oppdatert info branntettingsprosjektet

HEI!
På mandag kommer noen fra Trafikkjentene for å male opp de nye parkeringsplassene ved porten ved Knud Graahsgate. Da skal det ikke stå noen biler parkert der. Vi skal sette ut bommer der i løpet av helgen. Det er laget en ny oversikt over ansiennitet da styret gikk en dør-til-dør runde i fjor. Vi skal snart sende ut mail til de som står øverst på lista. Om du lavere ansiennitet enn 2009 er det fortsatt en stund igjen. Men om du har ansiennitet fra 2008 og før kan du godt sende en beskjed til meg, så jeg får dobbeltsjekket at vi har en korrekt liste.
 
Når det gjelder den interne delen av branntettingsprosjektet, blir den ferdig i morgen. Det er fortsatt en del beboere som jeg ikke har fått svar fra, og det er tid tid til å ta flere i morgen! I såfall, ta kontakt med meg på 40855777. Tar noen kontakt etter fredag samler jeg opp disse og ser om vi kan få til en ekstra dag etterhvert.
Anne-Lise